dimecres, 10 d’octubre del 2007

QUIM MONZÒ

Us deixo aquest web per si voleu fer un passeig.

Per mi, hi ha gustos per tot, és un gran escriptor, articul·lista, polemista, "cuentista", traductor ...

És una persona lúcida, planera, enrevessada, senzilla, complicada, trista, riallera, engoixada, optimista... Com es pot ser tot això? Ni idea.

Avui he escoltat a www.rac1.net el seu discurs de viva veu i m'he emocionat. Els catalans i catalanes ja tenim (per fi) un altre Pau Casals.

Us deixo el discurs en word per si us interessa
M'agradaria tenir la traducció al castellà (no interpretat ni versionat) per poder-lo oferir a persones no catalanes.

8 comentaris:

garmir ha dit...

Tot un personatge.

Montse ha dit...

un discurs fet des del cor, no des de la política, com ell ha dit, els polítics llegeixen el que els hi han escrit, ell diu el que sent i el que pensa. M'agradat molt

´´ ha dit...

monzo me gusta , tiene un cuento sobre una pareja que tiene un aborto y el hombre lleva el feto en una bolsa al clinico que es uno de los mejores cuentos que yo he leido , es de su libro "El millor dels mons "

civisliberum ha dit...

Soc un lector fanatic d'en Quim Monzo, crec que es un geni. Pero crec que en lloc de fer tants contes, tendría que escriure una novel.la, amb aixo pasaria a l'olimp.
Pero sols amb els seus contes ja disfruto.

Salva ha dit...

Alguns dels seus contes són molt bons i altres estan bé perquè tenen un final tan cutre que també tenen la seva gracia.

blumun ha dit...

Cuando aquí podía ver TV3, recuerdo programas con el Quim y Andreu Buenafuente.
Parecía que estuvieran de broma, pero cuantas verdades decian.
Besos.

Anònim ha dit...

Gràcies per penjar-ho. Jo vaig estar a Frankfurt.
Per cert, m'han dit que el discurs de cloenda va ser també fantàstic. És possible d'escoltar-lo, també?

Bruguers ha dit...

Montse c.: El discurs només el tinc imprès.

http://www.radiocatalunya.ca/3948/