dilluns, 5 de maig del 2008

Guerra de l'aigua???? III



Notícies.

No sé ni quina hora era. Fan menció de la gran quantitat de denúncies que hi ha hagut a Catalunya referent al mal ús de l'aigua de boca per regar jardins, plantetes i NETEJAR UNA CATIFA a Castelldefels.
S'emporten la palma Tiana i Castelldefels i, a qui han entrevistat? Noooo, ningú de Tiana. Han entrevistat a la meva Regidora preferida, la de Governació i Via Pública. S'ha expresat en "catañol" (suposo que s'estava esforçant a parlar en català) tot dient que: "malgrat les denúncies, no s'ha multat ningú. Que no hi ha persecució tot i que ho pot semblar..."

Fa poc temps era una persona desconeguda per mi i des de l'afer del jardí dels meus familiars i 23 veïns més que m'estic fixant que li encanten les càmares i els micros.

Suposo que un vol treta dels mitjants de comunicació la meva super Ministra de Fomento, Maleni Alvarez, necessito buscar-me a algú de la política a qui tenir mania. Ep! sóc super crítica amb els professionals de la política d'idees progressites ja que me'ls considero més propers a mi i, per tant, em fan més mal.



Estic acabada. Potser m'ho hauria de fer mirar per algú que hi entengui.