dimecres, 12 de maig del 2010

Moment poètic...

4 comentaris:

Què t'anava a dir ha dit...

Molt interessant.

Montse ha dit...

Hola Bruguers, que tal com estàs, ara durant aquesta temporada m'intentaré connectar per possar-me al dia de les vostres novetats, una pregunta has aprovat les opos?, de què eren?, una abraçada ben forta.

Bruguers ha dit...

Hola Montse, les opos seran a l'octubre i estic estudiant tot el que puc. Són per la Gene i no vulguis ni saber la quantitat de gent que ens hem apuntat...
He passat -i encara estic passant- per moments difícils personals, fa poquets dies ha mort el meu pare i la meva mare està molt tocadeta... Què t'he d'explicar si tu també ho has passat...
Per la facilitat de comunicació estic més connectada al facebook i tinc molt deixat de banda el bloc, tot i que ara mateix he entrat per fer un petit escrit.
Tens compte al FB o encara ets reàcia?
Un petó

Montse ha dit...

Hola Bruguers, potser et presentes a auxiliars de la Gene?, doncs jo també, o sigui que ens hem de comunicar.
Sento lo dels teu pare, és molt dur de pair, jo encara no m'he fet a la idea, tinc fotos seves al menjador, ja les tenia abans, i cada vegada que les miro ploro, cada dia m'enrecordo d'ell, i ploro, és molt dur que t'haig de dir.
Confirma'm si ets presentes a les mateixes opos.
Si tinc fb, però no m'hi poso gaire.
Records guapa!!!!!!!