dilluns, 11 de juny del 2007

ECOMEME


Socors i auxilis !!! La Carme Sánchez m'ha enviat un ECOMEME i representa que haig de seguir divulgant-lo. No tinc ni idea de com fer-ho. He entrat a la seva plana, l'he llegit, he enllaçat, he respost de manera equivocada i segueixo sense saber-ho fer. No es pot ser "novata" a cap preu.
He copiat la bandera i la mostro a tothom.
M'han demanat un eco-propòsit i és quests: He decidit esforcar-me per apagar del tot els aparells i no deixar-los mai més 'stand by'. No sé si amb la tele de l'habitació ho aconseguiré ja que hauré de triar entre aixecar-me quan em vingui la son o deixar-la que es desconnecti sola passats els minuts programats.
Gràcies per pensar amb mí. La meva llisteta d'amics bloquers s'acaba amb vosaltres (els que m'heu deixat un comentari) ja que les meves amistats personals estan convençudes que els ha passat l'edat d'aprendre "aquestes coses"

2 comentaris:

Carme Sànchez Martín ha dit...

Ja,ja,ja!!!! (ric de bon rotllo perquè a mi també em va passar el mateix el priemr dia que en van enviar un!!!) No pateixis, espera uns dies i quan tinguis més entrades, els hi envies a aquestes persones el meme.

garmir ha dit...

Hola:
Un maginific bloc, he vist que poses que ara estás llegint "la pell freda" , jo també el vaig llegir per les meves clases de català, no em va agradar , ja em dirás que et sembla a tu?