dilluns, 28 d’abril del 2008

PASAPALABRA

Aquesta passada setmana vaig estar veient el programa cada dia. Un equip tenia com "famós" a Juan Echanove i la seva cultura i capacitat de concentració va fer que s'emportés tots els "segons" possibles i m'enganxés a mi d'espectadora per primer cop a la vida. El concursant, un tal Capi, tampoc es quedava curt ja que del "rosco" només n'hi quedava pendent una lletra o bé només cometia una errada.

Dissabte no vaig veure el concurs i per tant no tenia ni idea de qui havia guanyat. Al vespre a l'anar a dormir poso un momentet la tele i abans de fer zapping per decidir-me per un programa sento que parlen de "Pasapalabra" Estaven entrevistant al presentador (quina falta de gent que tenen aquests de T5!!!) i sento que anuncien a bombo y platillo que dilluns entregaran el premi de 342.000 € Quina manera de rebentar un programa!!! Vaig perdre tot l'interès i a més a més em va fer malícia.
Ahir al vespre poso la tele per esperar les notícies i resulta que en diumenge també fan el concurs. Em trobo que al senyor Capi l'havien eliminat dissabte i que al seu lloc entrava un noi, Víctor, periodista, català, del Barça i que viu a Madrid des de fa un temps. No està gens malament i, automàticament, al guanyar ahir ja sé qui s'emporta els diners.
Avui a T5 l'han entrevistat, diu que pagará una part de l'hipoteca i farà un vitage. Comenten que dels 342.000€ Hisenda s'en queda una part molt important. Jo creia que dels diners de premis només s'havien de declarar els rendiments. Pasen el "rosco" sencer (bé deixen una lletra) i penso... per què volem veure a les 8 del vespre aquest concurs?

1 comentari:

Pere Tor ha dit...

Lo d'hisenda te una explicació, hi ha sorteixos que estan exents de pagar irfp, per exemple les loteries de l'estat, les autonómiques i dins de les privades que jo sápiga les que están declarades d'interés públic com ara les de la ONCE. La resta de rifes i sorteixos están subjectes a IRPF.