dijous, 3 de juliol del 2008

TOTS NECESSITEM PARLAR

Avui necessitava agafar l'autobús 41 al carrer de Tamarit. Han passat sis 24. El primer ple de gom a gom i la resta buits.

A la parada una senyora em demana si puc cordar-li una cadena amb un penjoll ja que ha sortit de casa sense per no atinar. Em diu que té molta dificultat amb les mans a causa de l'artrosi i que avui al fer mal dia s'ha aixecat amb dolor a les articulacions.

He cordat la cadena i he fet una amiga de trajecte.
M'ha explicat que té una néta de 19 anys molt maca i "sana" que a la revetlla de Sant Joan va tenir un problema molt greu en un xiringuito de Lloret de Mar ja entrada la matinada. Ella i un amiga van demanar dues llaunes de refresc, l'amiga va beure mitja llauna d'un glop i al cap de poca estona tenia reaccions violentes del pal de voler mossegar tothom i que estava mig fugida. La seva néta i els del voltant no entenien res del que passava.

Algú va suggerir que potser havia alguna cosa a la beguda, però elles van dir que no consumien res i que a més a més havien de conduïr.

Pensant, pensant, la néta va decidir anar a comunicar-ho als Mossos d'Esquadra. Van haver de lliurar les llaunes de refresc i van veure amb una lupa que tenien petites punxades a la part de dalt. Una patrulla va anar cap al xiringuito a prendre mesures i una altra va acompanyar-les a casa.

Aquesta historia m'ha semblat una mica llegenda urbana, però la dona estava tan amoïnada pel mal que poden fer alguns individus que diu que ara no viu de tant de patir per els seus néts.

He pensant amb el que li diem el meu marit i jo a la nostra filla: "Vés en compte on vas i què fas. Nosaltres confiem amb tu, però vigila que altres persones poden fer-te mal"

3 comentaris:

Brie ha dit...

Qué fort!!! Sí que es verdad que suena a leyenda urbana, pero si lo cuenta alguien tan cercano, tiene que ser verdad. Madre mía, qué gentuza anda por ahí suelta!!

Anna ha dit...

mamaaaa!
a veure si podem arreglar el teu bloc que s'ha tornat boig!
un peto.

sort!

Anònim ha dit...

Lloret és un niu de problemes a l'estiu. Un turisme de baixa qualitat que hi va únicament a emborratxar-se és el problema. El meu poble natal és a 20 minutets i he sortit sovint per allà. Jo tinc sort, ja que els meus amics i jo som alts i no som víctimes propícies però he vist autèntiques animalades.

Jo sóc jove i he anat de vacances a Eivissa i he begut i m'he drogat, però mai he buscat problemes amb ningú.

En aquests llocs hauria d'haver-hi més presència policial, i que ho paguessin tots els locals nocturns que fan l'agost venent alcohol a dojo...