dimecres, 12 de novembre del 2008

A estudiar!


.
.
Jo a partir de demà.
.
.
Un grupet de companyes de feina s'han apuntat a classes de preparació per oposicions. Les classes són els dijous de 4 a 8 del vespre. Durant una setmana llarga m'han anat animant perquè donés el pas i jo... dubtant.
La tarda dijous és la única que treballo i a més a més la vaig triar jo. No sé fins a quin punt em servia d'excusa per no apuntar-me!
Avui, aprofitant que estava reunida amb la meva cap, m'he decidit. Li he demanat si podia fer canvi de tarda i, com era d'esperar, m'ha dit que sí.
No sé si estar-li agraïda o bé odiar-la de per vida :) Ara no tinc escapatòria!
Ja estic apuntada i demà començo.

7 comentaris:

Què t'anava a dir ha dit...

Molt bona decissió. SI vols alguna cosa ja saps on sóc. Ànims i endavant.

Anònim ha dit...

molt be .... es lo que deus fer ... una forta abraçada desde bocairent ..... encarna

Anna ha dit...

Ara sabràs lo dura i cruel que és la vida de l'estudiant! Sense temps per a pensar en les teves coses.. sempre pensant en el que acabes de fer a classe, els deures, els exàmens...

aix.. :)

PD: Va mama tu pots! Ànims!

Montse ha dit...

Oposicions de què???. No només has d'estudiar has de ser la millor o sigui que...per feina!

Francesc ha dit...

Això de preparar-se oposicions sempre està bé. Ara, cal que et faces un bon pla d'estudi i que vages fent a poc a poc, sense angoixar-te. Per cert, perquè són eixes oposicions? Salutacions

Bruguers ha dit...

Montse i Francesc,
Opos d'Auxiliar per a la Generalitat. Potser fa riure però, realment, trobo molt difícil memoritzar (i entendre) tant de temari sense tenir hàbit.
Avui a classe era la única que li sonava a "xinès" tot el que deien.
Penseu que he treballat 31 anys seguits a la mateixa empresa d'àmbit privat.
Per cert, no tinc ni idea per quan estan previstes.
Salutacions a tots i totes.

Bruguers ha dit...

Miquel,
Gràcies pel teu suport.No descarto aprofitar-me de tothom :)

Anna,
D'acord. Molt cruel la vida de l'estudiant, però després d'adonaràs que era la millor època.
Si a l'estudi li afegeixes el treballar i portar la casa... no cal dir res més. Un petó.

Encarna,
Fes el favor de crear-te un blog que tens moltes coses a dir.
Records per tots.